Monday, May 23, 2011

Zakaj ni internetno oglaševanje isto kot oglaševanje v revijah?

Kot medijska podjetja borijo, da ugotovimo, svojo digitalno prihodnost, slon v sobi je, da so le bili sposobni Monetizovati online občinstva za penijev na dolar v primerjavi s tradicionalnimi mediji. Evo zakaj: Tradicionalni formati oglaševanja ne pridejo do izraza na spletu. Do tradicionalne oblike oglaševanja, mislim prikazujejo oglase, video oglase, in vseh drugih oglasov, katerih oblika in vrednost proposition približuje ali posnema, da v offline format oglaševanja.

Google je podjetje samo, da je uspelo v spletno oglaševanje. Zakaj? Ker so izpopolnili iskalnega oglaševanja, popolnoma web-native obliko oglaševanja, katerega vrednost predlog je kot nalašč za spletne in ki nima nobene povezave analogne.

Internetno oglaševanje velikih podjetij?
Zakaj se tradicionalne oblike oglaševanja, ne na spletu? Ker ljudje nimajo potrpljenja za njih, kot so to storili v tradicionalnih medijih, kjer smo habituated na iskanje tiskane oglase ali gledanje TV reklame.

Iskanje oglaševanja, saj je pomembna za kaj uporabniki so že iščejo, ustvarja veliko vrednost. Ampak iskalnega oglaševanja, je v veliki meri o pomoči ljudje kupujejo, kar že vedo, hočejo.

Kaj pa je cilj oglaševanja prepričati ljudi, da kupujejo stvari, ki jih še ne ve, da želite ali potrebujete (ali kaj drugače nikoli ne želijo ali potrebujejo)?

No comments:

Post a Comment